Jag har varit otrogen..

..mot Värld klass.
Skulle träna där i morse men de hade inte öppnat än så jag behövde åka med morsan till Club Body Joy.
Och vad tyckte jag om gymmet?
-Det var som jag för anat, ett tant gym.
Fick lite dagis-känsla när det är värsta "myspys" med belysning, växter, massagestol, glass osv.
Slitet,, litet, inte alls lika mycket grejer som World Class..
Som sagt
World Class - Killgym
Club Body Joy - Tjejgym
Nu vet ni det om ni inte vet vart ni ska börja. Great.

Sen åkte vi till Expert och jag köpte ett billigt fodral.
Därefter åkte jag hem och nu kollar jag på Idol och käkar räkmacka. Smarrigt.

Kommentarer
Postat av: C

body joy är fortfarande bättre än wc. du hör. WC. Fel bara det.

2009-11-15 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0