Jag hade lovat Julian..

..Ännu ett inlägg.
Varför kommer jag inte ihåg.


Men inte att få göra ännu ett gästbloggsinlägg, utan att jag skulle skriva ett inlägg OM honom. Han sa de här till mig när han var onykter, men ja kör på med en dikt;

Julian är en riktig romantiker-raggare.
När han raggar drar han de sliskigaste komplimangerna han kan.
Han struntar i att skaka en flickas hand.
Utan han lyfter henne i sin famn.
Snurrar ett varv, och landar i hamn. 

Och så går han runt med kängor.






Har även lovat att nämna en grej David sa idag eftermiddag.
Knasig Adam utlovade ett smakprov av hans "Vitamin dryck" och Dansken luktade och sa "hah, ååh, nej, de är sprit".

Grönt var det. Fick sen reda på att den jäveln hade haft med sig absint till skolan.

Kommentarer
Postat av: flicka 71

det var ju imin absint!!!!

2009-11-30 @ 19:44:58
Postat av: jennie

haha, här snor man mina klockrena bilder;D Julian har sin charm.. men vad ska man kalla den? begränsad?

2009-11-30 @ 19:53:59
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: J

Jag är smickrad hubbe! kängor is the shit, det är fan kallt nu ;) och vad menar du med begränsad?! :O

2009-11-30 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0