Ingen skam åt homosexuella. Nästan.

Ni som känner mig vet att jag för alltid har varit homofob. Typ ärvt de av min far antar jag.
Jag har alltid tyckt de är emot naturen att vara gay och allt de där, och de står ja fortfarande för.

Men jag tycker ändå att dem kan vara rätt sköna. Och vändpunkten var när jag fick reda på att Neil Patrick Harris som spelar Barney Stinson i en av mina favoritserier, How I Met Your Mother, är homo.
   Även den nyligen avlidne Michael Jackson var ju bög, vilket han dock aldrig kom ut med för att han inte ville göra det innan Carlifornien gjorde det lagligt med homosexuella äktenskap. Vilket de fortfarande inte har.
True Story.

Och en bra sak med dem är det här faktumet:
"Varför är bögarna ett hot för? Många är mycket snyggare än hetrokillar och lägger mycket mer tid på sitt utseende (iaf enligt stereotypen) Så är väll bara skönt för alla att slippa konkurrensen på köttmarknaden... Död åt lebbarna (FÖR DET ÄR JU ETT JÄVLA SLÖSERI!)"
                                                                                                -
Willes Storebror

Så jag har delvis ändrat min åsikt folks, även om de är män som kör upp sina kukar i varandras rövar, så bli glada. MEN. Ja har då hittat en ny grej som man kan säga till folk man anser gör något feminint eller är feminina utan att säga "jäkla bög, gay, fag osv.." och det är ordet metro!

Metrosexuell finns de en grej som heter. Kort och gott betyder att man beter sig som att vara gay, men inte är det. "Man är en straight man med smak".



"We're here, we're not queer, but we're close, so get used to us!" - Hahaha.

Så om du tycker att nån är fett fjollig, men antagligen förstår att den personen inte gillar killar så kan du alltid dra till med "men du din inkontinenta jävla metro!"
- De ska i alla fall jag försöka börja med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0