Igår var de On

..med stort O.
Eftersom min mamma kanske lyckas läsa de här så blir de kryptat.
Jag kom till huset igår ganska precis vid 21.30. Men ingen jag kände hade kommit än, bara typ 7 random, så jag gick och mötte Danne och Seb. Och resten...
Jag hade tippat på att de skulle komma typ 20 pers, men åh nej. De närmade sig nog nästan 50 pers. Skitnice!
De bara rullade in sköna folk hela tiden, så jag hade en jäkligt rolig kväll.
Sen när alla började dra satt jag, Jim, Jessica och Julia och lirade kortspelet tecken, vid typ 4 på morgonen, och även om jag var helt borta så vann jag och Jessica. De är grejjer det.
Vid halv 6 på morgonen drog vi på "Fast & Furious" och så somnade jag till den vid drygt 7. Jag dygnade alltså, härligt må jag säga.
Om nån har sköna bilder är de bara att lägga upp på facebook så hamnar de här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0