Gula-sidorna

Idag har jag varit duktig. Gick upp halv åtta. Ja-ah då. Varför? - Jo, för att jag skulle jobba.

Vart? Nacka.
Jag skulle dela ut kataloger åt posten, så jag och tre till killar, varav en var Fredde Persson, åkte iväg med en postis och delade ut Gula-Sidorna åt alla som bodde i höghusen bredvid Nacka Forum. Awesome.

Man behövde inte gå mycket, utan man fick skjuts, även om man skulle 50 meter längre fram, och katalogerna var inte så tunga som jag trodde så det var fan jävligt slappt, förutom att vädret var skit.
O.B kommer jag få också, så det blir alltså 170kr i timmen, katching.


Det är dött ikväll. Så jäkla segt. En kväll på helgen, som blir helt bortkastad.
Vad gör ni på sånna kväller?
Ligger och slappar coh kollar film? Eller nåt annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0