Entourage

Fan. Ja hade tänkt lägga upp en skön video här på bloggen men den hade tagits bort av avsändaren på Youtube... arg är jag.

Nyss såg jag reklam för Entourage, och den såg jag på TV6.


- "Va" Tänkte jag och såg klart på reklamen och i slutet av den så står det att de börjar sändas på TV6 den 15 november. Där ser man.

Entourage är producerat av de Amerikanska TV-bolaget HBO och alla HBO:s serier har SVT typ patent på.
Därför blev ja fett fundersam men tydligen har TV6 snaffat åt sig det.
Nu när ja tänker efter brukar ju fan Canal + också sända Entourage...
Vilka jävla mesar SVT är med andra ord, har typ en bra grej och släppar ifrån sig den, duktigt!
Haha, de har ju försig fortfarande Dansbandskampen och Melodifestivalen, men de är ju inte mycket att hylla.
ÄH.

Entourage är i alla fall nice, börja se på den serien om ni missat den. Ja har sätt en massa avsnitt men inte 100% som jag skulle vilja. Så ja tänker se om hela skiten, helt från början. Aja..

Puss på er. 


Kommentarer
Postat av: Cicicicic

svaaaaar och sånt töntigt: Tack Hubert (som för övrigt har namsdag idag, grattis!!! (nästan iaf:D)) Och.. hahah va? Vi kan nog erkänna att vi är lite kristna båda två.



2009-11-03 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0