En förmiddag på Nacka Forum

Vid typ 13 så ringde lillbrorsan och sa "Tjena, ska du med mig och morsan till Nacka Forum?"
-"Ah visst", sa jag och började gå ifrån huset.
Och så kände jag mig lite smart och skulle gena och gå igenom sandtaget till Ålstäket för att spara tid, men så gick jag ju såklart vilse i den där skogen och hittade fan inte sandtaget. Men jag hittade vägen till slut, lyckligtvis.
Köpte ett par byxor, en jacka, boxers och en ny plånbok. De behövdes kan jag säga, den förra höll på att gå av på mitten. Riktigt hårt.
Sen åt vi Satay Gai till lunch och jag blev dundermätt. Mäktig sås.
Till och med så mäktig att när Morre sen frågade om vi skulle gå och köpa glass, sa jag nej. - Jag blev helt förvånad själv, att säga nej till glass liksom? Ojoj.
På hemvägen köpte Morre "Call of Duty: Modern Warfare II" som han nu sitter och lirar medan jag smygkollar.
Mycket efterlängtat spel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0