Slagsmåls klubben...

Ååh..
Jag är fortfarande sjuk idag, ja tror dock inte att jag har feber som jag ahde igår. Men halsen börjar kännas konstig.
Och immorn ska min morsa försöka tvinga i mig vaccinet.
*För det första vill jag inte ta det, ja är rebell.
*Man bör inte ta det om man har feber. Tänk fan om jag har det immorn, då blire jobbigt...

Fuck. Ja vill inte.




Vi ska börja läsa en engelsk bok i skolan. Och jag, jag ska läsa Fight club.
- Fett rätt, har sätt den 5-6 gånger och nu ska jag banne mig läsa den också. De e grejjer det.

"You know why they put oxygen masks on planes?
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows"
- Fight Club

"..working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives.."
- Fight Club

Kommer lära mig en massa fler sånna här grejer som de lär stå i boken... (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0