Whazup Lördag?

 

Blev väckt vid 12 av att morsan stod och skrek "VÅFFLOR!" från nedervåningen, så jag hasade mig upp och såg förskräckt att klockan var alldeles för mycket för att ta en joggingtur innan frukosten, eftersom det då också serverades lunch när ja vaknade, så man blev lite arg. Och ännu argare blir man när man går ner till toan och snyter sig och man börjar blöda i högra näsborren fjärde dagen i rad! Jävla Tomas man är nästan.

Drog till kroksjön så fort solskyddsfaktorn hade suttit en halvtimme på ryggen och så var det en jävla massa folk där, eftersom det nu var helg och alla som jobbat i veckan ville kyla av sig i dem 25 graderna det va i luften, typ.

Var typ som dagarna innan varit, att ja var med Jeppe, Danne, Matte, Seb och Mange, men det som var annorlunda var att folk nästan tagit över våra platser! Fyffan.

       

Jag, Matte, Danne, Seb och Joel (?) bestämde oss för att simma bort till hopptornen och på vägen dit hade jag och Seb race, 100m krålning, fyfan va jobbigt.
När vi var där drog vi några vanliga häftiga tricks och det sista som hände innan vi drog tillbaks var att min lillebror Joel skulle göra en framåtvolt från en trampolin på 1,5m och typ snurra för mycket, överslag, landade med ansiktet hårt ner i vattnet, och sen när han  kom upp var näsan helt blodig, hahaha! ;D

När jag kom hem vid drygt kl.17 så tog min joggingtur och sen när ja kom hem blev de hamburgare i solen, fan vad sommar!
Nu vet jag inte vad som händer, tjarrå. 

Dagens onödiga grej att veta.

Man har alltid 7 sekunder
på sig att göra ett intryck hos en främling,
 ett intryck som består i 2 månader

Kommentarer
Postat av: Cccicici

"...och sen när han kom upp var näsan helt blodig, hahaha! ;D"

HAHA fett elak du är som skrattar åt din bror när han gör illa sig Hubbb! XD hahah men skönt.. skadeglädje. hoppas han inte gjorde illa sig så mkt x)

2009-06-27 @ 20:38:56
Postat av: R

Ja men det var ju faktist skitkul! Neeh, han var typ glad att han klarade framåtvolt, så det va najs:)

2009-06-27 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0