Tja, igår..

Så hände det inte ett piss.. jorå.
Såg typ på Snatch och Rallybrudar, skitnajs... eller iaf Snatch är nice, se den!

Men de var inte allt såklart, jag och Jimmy träffades vid T-centralen, och så gick vi kulturhuset och typ ut igen på en gång, sen knallade vi runt i Gallerian, men strax efter att vi gick in där så gick vi ut på andra sidan och drog till Kungsträdgården. När vi var vid Kungsträdgården så drog vi till McDonken och åt lunch, BidMac, skitnajs!
   Sen ville jag ha glass. God glass. Ben&Jerry god glass typ, så då tänkte vi att man kanske kunde hitta det där Ben&Jerry glassaffären i Gamla stan! Så vi drog dit med tunnelbanan och så började vi leta men gick egenom hela turistgatan utan att hitta den, så vi började gå åt andra hållet och då minnsan skaru få se på fan, där låg den, med en ko på skylten, och så gick vi in och köpte lite najs, jag köpte en nybakad våffelstrut med tre kulor!
Cookie dough
Strawberry cheescake
Caramel Chew chew
Och det var gott som faaaaaaaaaaaaaaaaaan, 49kr gick det på, men lätt värt det!
Jimmy provade på nåt nytt och tog två kulor, "öh choklad och...HALLON!" och så gjorde dem en milkshake av det i affären, och det var tydligen najs.
Jag åt upp min glass när vi gick till Slussen och blev precis klar med den när bussen kom typ, så det tog en halvtimme att äta de ungefär, hah.

Drog till Grisslinge, hängde med Malin S och Jennie, dem drog, vi satt kvar, Jennie kom tillbaks, vi drog till McDonken, Tea kom, Malin S och Malin Ö kom, Jennie drog, Pauline och Cicci kom och tjaa, vi satt där i några timmar... men sen drog tillslut jag, Jimmy och Tea hem till Jimmy i solna för att sova, såg på Hancock och DET var typ hela jäävla dagen, 
och den fin fin!



Tre kulor av Ben&Jerry´s i en nybakad våffelstrut, ohyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0