Sommarjobb..

Drog med Jocke idag till Nora Gård, typ vid Evlinge, och arbetade med att lasa hö från ett traktorflak till en lada.
Vi jobbade med massa andra och egentligen var jobbet ganska nice.
   Men jag är allergisk mot gräs så det blev ganska jobbigt efter ett tag där, särskilt när jag gick in i ladan och packade hö-kuber, då var det inte roligt för jag:
-Snorade
-Nyste
-Hostade
-Ögonen, näsan, halsen och öronen kliade.

Och jag har varit med om det där förut att ja får besvär, men har aldrig vart med om att det blev såhär ordentligt, så klarade inte av att jobba och åkte hem för tidigt, efter bara 3 timmar. Undrar bara hur det blir med betalningen nu :P 

Nu är klockan 21.03 och jag är fortfarande helt cp, men inte lika farligt som förut. Får satsa på posten istället, köra posenmoppe, haha.

Nu ska jag inte klaga längre, känns lite larvigt men, äh... här kommer lite information.

Dagens info:
 Tjejer bajsar inte.
Dem pudrar endast näsan.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha hubbe xD jag tror att jag går och lägger en kabel nu :)

2009-06-29 @ 23:17:59
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0