Soft

Mår fortfarande inte så bra efter igår så idag tog jag det lugnt och såg på The.O.C och filmen Sodiac men annars hände inte mycket alls på dagen, det var så varmt att ja gick runt i kallsingar hela dagen och svettades ändå, fett cp. ;D
   På kvällen kom kusinerna hit och kvällsbadade, och det var antingen 22 eller 24,5 grader i vattnet (Har två stycken termometrar) men det var skitvarmt, så 24,5 låter troligt ;O


Eftersom ja inte har nåt av min dag att erbjuda så delar jag med mig lite av mina åsikter.

Åsikt om chinos.
-Använd inte chinos.
-ingen tjejs rumpa ser snygg ut i dem.
-köp bara mindre från början så ni slipper rulla upp dem?



Dagens info:
Människor,  apor och delfiner
 är de enda djur som har sex
 för nöjes skull.

Kommentarer
Postat av: Cicci.

jag ska använda chinos varje dag på hela sommarlovet för att du inte tycker om det :)

2009-07-01 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0