Oj, oj, oj!

Breaking news, alla som inte hört det, Michael Jackson är död! Han dog igår (klockan är över 00.00) eftermiddags i hjärtstillestånd, så ah, king of pop är död. Haah!

Åt en liten lätt frulle på morgonen och sen satt jag i princip fastklistrad framför datorn till 12.00 (vaknade tidigt) förutom att jag solade några gånger lite random.

Sen där vid 12 så gjorde jag lunch åt mig och brorsan, köttbullar med riktig pasta, och så åt vi det ute i solen. Idag var det 25 grader förrästen, så de var rätt varmt.
Sen precis när vi var klara med lunchen kom pappa hem med ostkaka och ba "tjaa, vill ni ha lunch?" men det blev najs, jag och Joel åt det som efterätt.

Sen nån gång där efter det ringde telefonen och ja svarade, så hörde jag först bara "tja.." och fattade inte alls vem det var, men sen sa personen "kom till kroksjön och bada" och då fattade jag att det var Jeppe och drog dit.
   Hade det jäkligt chill där, var väl där drygt en timme, badade men solade mest, ute i de vama jäkla vädret.



Sen vid kl.15.30 drog jag hem, klädde på mig, snodde Joels lilla jävla cykel och cyklade till busshållplatsen och åkte iväg till Sickla. Väl där gick jag egenom halva köpcentrumet för att hitta mina två kusiner, men hittade dem inte, så jag gick till bion, där vi skulle träffas, och väntade i nästan en halvtimme, men sen jäklar. Vi drog och köpte godis och jag köpte en massa Power King, sen gick vi tillbaka till bion och så såg vi komedin "The proposal" som faktist var jäkligt bra, och skön!
Donken efter det, plusmeny,  sen en McFlurry på det, och dessutom så drack jag 3 Powerking på bion, och sparade 3 till hem.
Så på bussresan hem blev jag lite sådär illamående liksom, och antingen är det solfrossa, för ja fått en jäkla massa sol på mig idag, eller så äre allt skit jag ätit, vet fortfarande inte riktigt, men tjaa..
Får se immorn hur jag känner mig, blir kanske bad vid hopptornen vid kroksjön då, hare bra, peace.

Kommentarer
Postat av: Cccc

Fett synd detdär med Michael Jackson...!

2009-06-26 @ 17:33:57
Postat av: R

Jaa, särskilt när han typ skulle ha sin sista turne, innan han skulle dö (?) och så dör han av hjärtstillestånd. Hooh.

2009-06-26 @ 17:54:32
Postat av: Amanda

Robert boka upp måndag! :D

2009-06-26 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0