Midsommar helgen!

Åkte till kusinernas ö ute i skärgården på morgonen i fredags, Lillön kallas den, stugan ägs av mina kusiner och Niklas Lundströms sköna familj, och så var det lite halvflummigt väder ju men det blev najs stundvis.
   Åt midsommarlunch och sen glass med jordgubbar på det, (najs!) och sen åkte vi till Gällnö för att chilla vid midsommarstången, och sen fick vi glass på det också, såklart...

Skulle dra en 5kamp på eftermiddagen men då var det ett riktigt jävla tungt regn så det sket sig, ja sov i vardagsrummet i kusinernas stuga, bredvid min inte helt nyktra kusin Mattias.

Nästa dag blev jag väckt tidigt men fick O'boy så ja blev glad, och så drog vi en lunch och sen  5kamp på det.
Dagen var typ likadan som förra förutom att det var nice väder och så..

Men det sköna var när vi på 5 kampen stod på skidor jag och Matte byggt och så skulle 4 stycken gå samtidigt på skidorna, och tävla mot ett annat lag och typ komma runt en grej, så kom kusinernas hund till min ungdomsmottagningsfaster Marika, och typ busa och då KISSADE min faster på sig, typ över hunden, och sprang iväg, och alla stod där som frågetecken och ba "Wtf?"

Mm... mer om söndagen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0