Idag då?

Jag vaknade vid en ganska halv-lagom tid hos Jimmy.

Och så åt jag, han och Tea frukost.. eller nä, egentligen vare bara jag som åt frukost, och Tea som drack O'boy, men ah. Yes. Vi åkte iväg mot värmdö och det tog ju ett tag eftersom vi var i Solna, men nog kom vi fram tillslut, till Värmdö. Öhhh. Jimmy och jag åkte till hemmesta för att hämta Jimmys akustiska gitarr medans Tea typ fick skjuss hem, åh de va de.

Nejdå, a ba skojja. Jag och Jimmy drog hem till mig och chillade och åt lunch, han tog två mackor och själv stekte jag upp mig själv en hamburgare och tugga i mig. Great.

Sen åkte jag och Jimmy till Grisslinge (det var typ vid kl 14.00) men det var inte alls så mycket folk där som jag trodde det skulle vara... men badsäsongen har väl typ inte startat än, antar jag. I alla fall, jag och Jimmy satte och ner på några stenar under ett träd och började skriva på en låt, vår egen raprock. Yeah, j-j-jää. Vi gjorde en remix på  Static Scenskräcks "O'boy" med rap, blev as nice. får se hur det blir med den sen, men ah.

Sen skulle vi dra hem till Jocke (trodde jag) men sen precis när Jimmy ringde honom började dem tjaffsa, Jimmy la på, och sen sa han: vi ska INTE till Jocke!
Och så ba: jaha?

Så Jimmy åkte hem åt sig, och ja åt mig.... SKIT intressant, aj, intressepilar. Hahah.

Såg en skön film i alla fall!
Samma snubbe som gjort en massa andra sköna filmer, Guy Ritchie!
Han har t.ex gjort Snatch och RocknRolla och den här filmen hette Lock, Stock and two smoking barrels.
Se dem!



Jason Statham som spelar "Bacon" i filmen Lock, stock and two smoking barrels. Naaajs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0