Haha, lite halvskönt som några redan hört!

Min kompis suger på att ladda ner.

I fredags när jag var sjuk, och inte orkade dra till School's out för att det regnade så åkte familjen hem till några vänner, och jag följde med, trots att jag mådde halvtaskigt.
   Min kompis hade laddat ner några filmer och vi tänkte se nån så vi kollade listan på dem han hade, och så bestämde vi oss för "I taket lyser stjärnorna" för att den verkade nice.

"Ska vi verkligen se den?" sa kompisen, och förklarade att det var en jobbig berättarröst i filmen, hela tiden, men ja ba "jaja, kör på".

Så såg vi hela den filmen, och den var faktist ganska skön, men jävligt irriterande med den där berättarrösten tyckte man  ju förstås, när den typ t.ex sa "Jenna reser och går till kylen" när hon gjorde det... men jag vande mig och såg hela.
   Sen när jag frågar Jennie dagen efter typ om hon tyckte den var bra, och frågade om berättarrösten var irriterande, så fick jag reda på att det inte alls var någon berättarröst på den filmen hon sätt, och inte på någon nån annan sätt heller.

Så då har jag kommit fram till att jag sett på en film för blinda, så försökte jag typ hitta den filen på datan hemma sen men hittade inte ens den med extra tal på, jävlar vad min kompis är dålig på att ladda ner...HAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heahahahaha, GUD VA KLANTIGT! :)

2009-06-17 @ 22:26:11
Postat av: jennie

hahahha faiil ;D "jenna står framför spegeln, hon har fått bröst nu"

2009-06-18 @ 17:50:58
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0