Varmt.

Vaknade tidigt immorse, flera gånger, men tillslut gick jag upp och tog moppen till gymmet. De är rätt skönt att vara där på morgonen måste jag säga, lugnt och stillsamt typ. 
   Sen åkte jag och lämnade moppen på service och tog bussen hem, och fyffan vad det var varmt idag? Helvete asså. 31 grader hade jag hört talas om att det skulle vara. Och de är ju bara i skuggan? Var i alla fall jobbigt och gå till bussen.
  
På 334:an hem så kommer dem två tjejkompisarna ja skulle träffa idag på bussen, Amanda och Jessica, värsta timat liksom, och så drog vi hem till oss och jag stekte hamburgare åt hela familjen. De blev fett fail men gott vare dock. Morres kompis Eddie kom och alla drog till kroksjön, badade en massa, simmade till hopptornen, stuntade, simmade tillbaks, det blev dåligt väder och vi åkte hem till oss. Hemma såg vi på Into the blue och den är jäkligt bra, se den!
  
Sen åkte jag och hämtade moppen igen, och dem skulle ha 600kr för den där servicen? Jäkla skit.
När jag kom hem satt en lapp på dörren som sa att dem badade vid hopptornen, drog dit, låg och seriöst badade i en timme, åkte hem, kompisarna åkte hem och tja...

Middag blev köttfärspaj (najs) och sen till efterrätt fick vi glass med jordgubbar och jordgubbspa (skitsmarrigt!)
  
Sen blev det kvällsbad med kusinerna, säkert ett bad på 2 timmar där också, bollkull och grejer skitnice.


Kvällsdopp i Kroksjön, 26,5 grader varmt i vattnet. Kom och bada?

Dagens info:
 Den som dricker kaffe
 löper 66 % mindre risk att begå självmord.

Kommentarer
Postat av: C

kaffe!

2009-07-03 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0