Sandhamn



Gick upp på'morn klockan halv nio så jag skulle hinna åka och träna.
När ja kom tillbaks var det en snabb frukost och sen åkte familjen iväg till Stavsnäs för att hoppa på en båt till Sandhamn tillsammans med Morfar. - Fick en glass på båten, nice.

När vi kom iland gick vi iväg till Trouville (stora stranden) och solade i nån timme (för kallt för att bada) och sen var det dags att gå tillbaka över hela jäkla ön för att dra in på en pub åh äta. De var lagom gott, kunde vart bättre.

Efter de så la jag mig med grabbarna på ett berg som låg som ett litet torg mitt ibland en massa hus medans mamma och Morfar gick iväg på en promenad. Sen gick vi upp på ett stort berg, kollade utsikt, fick glass och sen drog vi hem..
Det skulle vara ännu mer nice om maten var godare, vi var vid stranden längre, och att det inte blåste så förbannat mycket. Tjaaa.



1. Morgan och Joel påväg mot Trouville.
2. Jag som sitter och steker på en massa mini-granar.
3. Där var då min stekplats, nöra vattnet så det blir reflektion ser'ni.
4. Morre hitta en posig plats på berget där vi solade, ojoj.

Dagens info:
Lår- och skenben kan utsättas
 för en lodrät belastning på upp till 1 ton utan att knäckas,
 dvs vikten av en personbil.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice hubby :D

2009-07-14 @ 14:42:35
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0