Igår

Vaknade som sagt drygt 6 på morgonen, väckte Jimmy och Juline och så drog vi till busshållplatsen i regnet.
Efter flera minuters försening så kom den tillslut, och så hade jag curlat (curlingföräldrat) med morsan så att hon hämtade oss vid min egen hållplats och körde hem oss. Schysst.

Vi la oss i mina jättesoffor och drog på Sweeney Todd, sen efter de såg vi på Cloverfield vilken jag tyvärr somnade till och sov 3-4 timmar, men blev typ väckt av en ruskning av Jimmy. Under tiden ja sovit hade han sett på Mythbusters special. Jaws. Sen såg vi på Dexter (3:e säsongen, grymt!) och sen va vi klara med TVn.

Drog till stan efter lunch och träffade Jocke och så åt ja en McFlurry och sen kom en polare till Jocke som hete Alex, och så drog vi fyra till Kalahani och så köpte Jocke en longboard, typ ett spontanköp.
Drog sen även till BurgerKing och så gjorde vi lite sköna filmer där som jag kanske lägger upp senare.

Hemma hos mig stekte jag hamburgare som blev riktigt smaskiga, och sen så kom Tea och Skrållan (?) och så åkte vi ner till kroksjön för att sen typ stå och kolla på den... Men sen började det regna för mkt, så dem dog (jaha..) och sen resten av kvällen vare typ tv.

 
1. Independence day typ. Man ser regnet långt borta vid Kroksjön på kvällen. Nice.
2. Min McFlurry som va extra god för att Dime'n hade satt ihop sig.
3. På väg från Donken i Slussen mot Kalahani.
4. Jocke och Alex diskuterar longboards på t-banan, ojojoj.

Dagens info:
Enligt Guiness rekordbok
 är den längsta penis (som mätts) 16 tum
 alltså 40,64 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0