Colour

Morsan väckte mig.

Halv nio fick man lov att gå upp. Skulle som ni kanske nu börjat förstå träna på morgonen, så ja slängde i mig 2st mackor och åkte iväg.


Åkte till stan med Jimmy sen mitt på dagen, vi chillade runt, in på Åhlens å en trapp till taket, ryggen mot stupet, gick in på Hemköp och köpte hårfärg. (Hmm, varför då?)

Drog till Gamla stan och köpte min jäkla Ben&Jerry, så jäkla nice! Sen gick vi till Slussen för att chilla typ..
Sen kom Tea ett tag senare, vi åkte hem till mig, och så färgade vi mitt hår.
För att skölja ur det ur håret gick vi ner till Kroksjön och så tog jag mig ett saftigt dopp.

På kvällen var det stan igen, in på McDonken och fixade middag, sen gick vi till Sergel och såg The Hangover! (Baksmällan..) och den va nice! Se den!

När jag kom hem åt jag glass... Hahah!



1. Ben & Jerrys affär i Gamla stan!
2. Mhm, glass...
3. Inglorious basterds, Judiska jänkare mördar Nassar 1944 - vill se (;
4. Mer glass på kvällen...
5. Så här ser mitt hår ut nu, innan de ser normalare ut efter en vecka, inte så... intensivt.
 

Kommentarer
Postat av: c

coolt håret blev =d

2009-07-17 @ 12:05:06
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0