ahh!

Drog till T-centralen igår och mötte Jimmy, och så drog vi till Solna för att chilla lite, äta mackor och O'boy.
Sen drog vi till Hötorget, drog in på sergel och köpte biljetter till Ice Age 3.
Sen gick vi runt där på Hötorget och letade godisaffär, men jag hittade ingen billig, alla hade typ hektopris på 9.90kr så jag köpte bara en cola, sen chillade vi in på bion.

Filmen var skön tyckte jag, men inte Jimmy. "Det var bara en kille som var skön i filmen" sa han, men då sa jag att den snubben var med hela filmen, så det var ju skitnas tyckte jag. Snubben hette Buck och var Australiensare, yeah.

På kvällen drog vi hem till Sara i grävlingsstigen och såg på film hela kvällen. Typ. Sen sov vi där från 2 till drygt 6 på morgonen, jättenajs...

 
1.                                         2.                                        3.                                      4.

1. Påväg mot Solna..
2. Tog en bild på utsikten från Sergel
3. Jimmy påsar vid bioingången. Notera hur ljuset gör att hans ben ser helt cp ut.
4. På väg mot Jimmys lägenhet i Solna, i Norra Haga.... Hagamannen...

Skön grej: När vi köpte biljetter till bion så frågade hon i biljettautomaten om vi ville sitta längst fram eller högt upp.
Jimmy: "Öh, högt upp!"
Kassörskan: "Vill ni ha en soffa?"
   Jimmy hade ingen aning om vad de var och ba sa ut väldigt högt "Rob! Vill vi sitta i en soffa?"
Jag:"Öh.. ja vet inte, visst?"
   Och sen när vi gick in så upptäckte vi att det var tvåmannasoffer som bara par satt i.  Men sen var det två tjejer som satte sig bredvid oss, så jag tänkte "najs, inte bara par här i alla fall"
Men sen upptäckte jag att dem var lesbiska! Aaah, hela jävla bion trodde vi var bögar. Jävla kassörska alltså. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: ccici

heheh fett nice ju, bögar :DDDD hihi

2009-07-09 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0