Whazzuup?

Kan ni ge mig nåt tips på några bra bloggar? Eller typ era egna? Vill nämligen ha något najs att läsa.

Plural har ett gig på dieselverkstaden den 12 februari, kom dit, kom dit, kom dit, det blir riktigt nice! Så nu måste iaf vi repa en massa så vi är grymma sen, men det är nice, för det är skitkul att repa.

Aha, vad ska man skriva om nu då? Vad man gjort under dagen? Kan ju dra den gamla vanliga, hur jag vaknade, eller blev väckt - Joel åkte runt med rullskridskor på övervåningen vi bäddsoffan där jag sov, naajs... Det är nice att ligga där för då har man en tv, och en tv betyder film och tv-spel, jäää.
 Sen kom Morres kompis Eddie hem till oss, som är en skön liten grabb, och så kom Joels kompis Hannes hit också, fast han är rätt fjollig, som dem flesta av Cowboyens kompisar.... hmm.
I och med att Eddie var här blev det en massa filmer under dagen, och dem tipsen lägger jag upp längre ner, men hörrni, eftersom jag är schyst och ger er en massa filmtips, ge mig några, jag har sätt mycket, men inte allt!

Harold and Kumar go to the White Castle-komedi om två snubbar och deras skumma resa till en hamburgerkedja.
Valentine - Skräckfilm, mördare som dödar folk på All hjärtans dag, Scream aktig.
Harold and Kumar escape from Guatanamoé bay - 2:an till den där... Nu ska dem till Amsterdam men misstas för terrorister och hamnar i cuba, och så händer massa grejer sen.

Så ah, jag kollar för det mesta en massa film på lovet, men vad gör ni själva då? Kommentera (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.bajs.blogg.se (som faktiskt är ganska skön).

2009-01-05 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0