Nu har jag glömt att skriva igen

Ojoj, sorry för en dålig uppdatering, vet inte om jag kommer bättra mig men, äh.

trettondagsafton så var Eddie kvar för han sovit över, och så såg vi såklart bara på massa film, men det är nice, och så körde vi Guitar Hero World Tour och Motorstorm, såklart ;)
 Runt sex på eftermiddagen åkte familjen till kungens kurva, närmare bestämd Heron City!
 
Vi åt kebab och sen drog vi ner till Willys och köpte godis, ja fick en marabou att smaska på, sen gick vi upp och väntade på att filmen skulle börja. Vi såg storfilmen "Australia" med Huge Jackman och Nicole Kidman och den var fan jäkligt bra, lite för mycket information precis i början så det var svårt att hänga med kanske, men den var värd att se och den var nära tre timmar lång, så vi kom hem sent men äsch.

Nästa dag så vare typ som alla andra dagar har varit på lovet, softa och sköna, men snart är de skola...
Här är en lista på alla filmer jag kan komma på jag såg under dem här två dagarna.

Australia
Shaun of the dead
Saw V
Foresst Gump
Celeste in the city
Envy

Och så har jag helt sjukt nog börjat läsa en bok, på fritiden, för det snart kommer ut en film om den, första gången ja läser en bok sen 6an, oj oj.
Hare bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0