Datavirus!

Morgan har försökt ladda ner WoW men råkat få ner virus på datorn, vilket resulterat i att datan blev cp seg!
Men efter ett tag löste det sig (trodde man) och så var datan normal, i några dagar, sen la internet bara av, sen i söndags, så därför är uppdateringen dålig, skyll på äckel-Morre!

I helgen så var jag, Filip, Pontus, Kevin, lill-Erik, Linus, Malin, Emelie hemma hos Pauline och först chillade vi lite, typ försökte spela kort, sen badade vi i över två timmar och bastade osv, jäkligt nice ;D
 Efter det såg vi på filmen "Hannibal rising" som var ganska schyst, därefter drog alla grabbarna hem utom jag och Filip, vi drog på mass filmer och såg lite av dem, men slutade med att vi såg en tredjedel av "The longest yard" och sen gick vi och la oss, klockan var då halv 4.
Men efter att legat nån halvtimme 5 pers i två soffor och tyckte det var ganska oskönt så kom vi på idén att klämma ihop oss på Linis 1,20m säng skitsmart! (;
Jag låg vid kanten, höll på och ramla ut hela tiden så efter nån timme gick jag tillbaks till soffan.

Kommentera!! ;D

Kommentarer
Postat av: cäcy

kul att jag fick va med :( diss .........

2009-01-22 @ 14:38:35
Postat av: Hubbe

Ja tänkte faktist, helt särre, att de skulle va kul om du var med, men trodde att du typ inte kunde, eftersom du inte var med, eller nåt...:O

2009-01-22 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0