Dålig uppdatering

Har inte orkat uppdatera men här kommer en sammanfattning av den här veckan!
Jag har köpt ett tv-spel, "Mirrors Edge" som både Morre och Joel har klarat ut, själv mår jag illa så for jag ser det så jag kan inte spela det, sen har jag sett på Morgan när han spelat tennis match, han vann hela turneringen.
Har åkt till både Sickla och Nacka forum för att köpa kläder men har inge fantasi och hittade därför inget, ge mig tips.
Har fått en nära döden upplevelse då jag ätit rå kyckling och trott jag skulle dö, har varit hos en gammal barndoms kompis, såg tre säsonger av Scrubs den här veckan, nu finns det inga mer.

Jag är inte en såndär spel nörd egentligen, men eftersom jag inte ha några filmtips kommer några speltips:
Guitar Hero World Tour - Guitar Hero med trummor, behöver man säga mer? :O
Motorstorm 2: Pacifit Rift - Seriöst världens roligaste bilsspel.

Ska jag skriva så ofta jag gör eller mer sällan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oftare.

2009-01-02 @ 22:23:37
Postat av: cici

varje dag :D

2009-01-03 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0