ååh.

Skolan har nu börjat och det sög! :D
Första lektionerna var SO och NO, skitnice.
Efter skolan så sprängde jag mer eller mindre en airbomb i handen, sen gick jag ner till idrottshallen för att ha extra idrott, men så kom ingen lärare, så jag Filip, Kevin och Kahnan tråkade runt, och det var allt som hände under dagen typ.
Och så såg jag såklart en film också, "A lot like love".

En otippad grej: Pappas förra chef åkte med på en Ålandsresa pappa var på med jobbet, f.d Chefen gick ut ur garderoben i alla fall, och min "homofob" pappa blev förvånad. I alla fall, på nyår så flög en raket in i f.d Chefens lägenhet och det ledde till att hela hans lägenhet brann upp, så nu har han ingenstans att bo, haah (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0