Torsdags rep

På hela förmiddagen var det ett nationellt prov i schwedish, men ja drog så fort man fick gå, hade inget mer att skriva liksom, lackar om jag får ett G.
 Sen körde ja pingis i 2 timmar med Kahnan, skitskojj...
Efter lunch var det schlagertema, alla 7:or var på bio så det var fett chill i musiksalen, lirade tre skitlåtar - alla schlagerlåtar är ju skit men, tänk er skitschlager låtar, oj oj oj.

Drog hem och typ gjorde i ordning mig inför rep, tejpade fingrarna och fixade öronproppar, sen bar det av mot Rytmus!
 De var asnice att repa där, skiiitskönt trumset, näjz, näjz, lirade några timmar och sen skulle jag få skjuts, kollade på klockan och såg att det bara var 5min tills morsan skulle komma, så jag skyndade mig ut och råkade öppna dörren med alarmhandtaget................. FUUUUCK!
Städar´n sa "Ehm, kan jag få era namn så jag vet vem jag ska skylla på" men Jimmy ville inte bli avstängd så vi sprang bara därifrån. Drog till donken, åt glass, mamma kom och the rest is history.

Dagens filmtips: The curious case of Benjamin button

Immorn äre gig på café Bonza, kom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0