Varsågod, Nicolai.

Dansken tycker att jag är en hycklare.

Varför?
Jo för att jag då och då skriver om vad jag gjort under dagen och att jag tydligen sagt att jag bara skriver mina åsikter och inte gillar folk som skriver vad de gjort (vilket jag delvis kanske sagt också..).

Men tyvärr är jag ingen åsiktsmaskin, typ som Erik fast med matematik, så jag måste även trycka in nån youtubevideo, några bilder eller vad jag gjort under dagen. Sköna citat kommer in ganska ofta också. Men de tycker jag fan inte räknas.
Men ja kör lite åsikter nu då.

Béarnaisesås, om man när man äter de till kött (alltid) så ska det vara Lohmanders.
 




Ingen jävla Knorr,
det åt man när man var 1-9 år och tyckte "kall Bea är ju äckligt".
De är nya tider nu. Fatta. Hjärtinfarkt på burk. De är grejer det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0