Nu nalkas de Jul.

Misstolkade när vi började idag, så fick skynda mig till bussen. På vägen dit snubblar jag på en gömd sten i snön och ramlar ner i det mjuka, kalla vita pudret. Ååh. Dock var det nog inte helt vitt, för mina händer var smutsiga efter det.. nåväl.

Slutade strax över 12 idag, jävligt nice! Men var ändå inte hemma förrän 16.30.

Hur lyckas jag? Jo. Det första vi gjorde när vi slutade var att vi gick till den jävla bibblan och lånade böcker som vi ska läsa ut för att sen dra ett tal om boken. Topp.
Sen drog vi och käkade på BK och därefter chillade vi bort med tuben till Gallerian.
Väl på Gallerian gick vi till Teknikmagasinet och köpte varsin Clone A Willy.

Nej, tyvärr, där drog jag ett prank. Vi skulle köpa varsin "secret santa" present för högst 50kr, slå in, sen lotta ut i klassen på fredag.
Tänkte köpa en flipboard men så blev inte fallet.

Sen påvägen hem hoppade jag av vid gymmet också.

Därför var jag inte hemma förrän 16.30

Ja.. nu vet ni det. Hare!


Kommentarer
Postat av: ccc

Svar och sånt: men nää asså jag tror inte att de gör nåt om man inte skriver de, men de är ju olagligt att ta andras bilder så jag tänkte att det väl är lika bra att görare ifall att liksom XD

2009-12-16 @ 17:53:47
Postat av: Anonym

Om man tar från google? :O

2009-12-16 @ 18:39:33
Postat av: Anonym

aa de är ju ändå folks bilder liksom, vem som helsts bilder kan hamna där så tror de, men är inte säker :P

2009-12-16 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0