Notifications

Nåt som inte é gott.

I morse tog jag fram shake-flaskan på diskbänken, drog av locket, öppnade sakta kylskåpet, sträckte ut armen och tog tag i mjölken, lyfte ner den till bänken, stängde kylskåpsdörren och hällde ner 2dl mjölk ner i shake-flaskan.

Sedan öppnade jag locket på Supergainern, tog en skopa och hällde ner i shake-flaskan utan att blanda.

Efter skolan så drog jag till gymmet och körde en timme, sen när jag skakade om shake-flaskan hörde ja hur de lät som en riktigt läskigt ljud. Sliskigt. Typ som ljudet av när man använder två händer till att låtsas runka.

Öppnar locket på flaskan och börjar hälla i mig. Fanken va de icke varade greit. Slemmigt som ett litet dagisbarn som fått svininfluensan och hostat upp tre loskor.

Men nu vet ja det till nästa gång, gör inte så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0