Lillebrorsan spexar

Igår sa jag åt min lillebror att gå ut och skotta, medans jag skulle laga mat.
Okej säger han lite glatt, drar på sig ytterkläder och går ut.


När jag sen ska kolla hur långt han kommit så ser jag de här:







Sen går de skevt till. Slänger mig på luren, ringer ambulansen som tar 9 minuter på sig att komma hem till oss.

Joel bara ligger där i snön, och inte ett ljud kommer ifrån honom och jag står där och skakar medans jag ser på hans lilla kropp ligga där helt felvänd i snön.


Nee, nu skojja jag. Han gjorde fan backflip 20 gånger i rad, fast de orkade jag inte fota. Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul skämt;D

2009-12-22 @ 18:21:23
Postat av: xccc

hahaha fan va hemsk du är hubbe!! men coolt att han kan göra backflip! unge asså :DD

2009-12-22 @ 20:21:45
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0