Julkalendern

Vad har jag att säga om den? Jo, den var ju kanske inte så nice.

Försökte följa den genom att se på första avsnittet och sen försöka se på de andra med, men ja orkade inte.
Men jag vill ändå se på en julkalander, julkänslokåt som jag är, så vad gör jag? 
Jo, jag ser på "Mysteriet på Greveholm" på datorn, hur fräs som helst.

Ska försöka se ett avsnitt om dagen, som de ska vara, men då måste ja komma ikapp datumet, den 5:e alltså, så ja ska försöka se på fem avsnitt idag. Vette fan om de blir så, är på andra nu, vi får se.

Gör likadant som ja vettja, varje gång de utsett en vinnare av "bästa julkalendern" har Mysteriet på Greveholm alltid vunnit. Den är alltså bäst. Aja aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0