Ikväll blir det Volleyboll

Nattvolleyboll kallas det tydligen.


Och vår klass har skapat två lag.
Sjömännen och Tomtarna.
Jag tillhör Tomtarna.
Varför heter vi så? Jo, för att vi ska vara utklädda, det ska alla som spelar.

Och min outfit är då ett förkläde, en tomteluva samt julbelysning runt mig. Det är de mest ostraighta jag har burit i mitt liv, men de kommer bli epic.
Fett nice. Wille har samma sak, hoppas ingen från något annat lag har hittat på samma outfit.
Men de tror jag inte, de tänker inte i samma banor.

Tyvärr, om man kommer långt i tävlingen (kanske till och med vinner) måste man vara kvar där till halv tre på kvällen. Segt som entrecoté. 


Bilder kommer ikväll eller immorn.


Matte e skön:
http://detremusketoererna.blogg.se/2009/december/dagen-m.html?_tmp=aceb92824265bfd31ec41bad17486e6ed393a4af







Kommentarer
Postat av: Matte

Det är rätt Hubbe!

2009-12-07 @ 20:13:12
Postat av: Cäccä

fett nice hahha, hade velat se alla men har så sjukt mycke att göra... bajs på det

2009-12-07 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0