Igår natt

De första två matcherna vann vi, men när vi mötte den toppade delen utav en klass utklädda till Blues Brothers (som vann utklädnadstävlingen) så fick vi spö.
Nåja, så kan de gå, får köra på mer nästa år.
Sen skulle vi komma hem.
Vi fick ta en buss från Gullmars för att komma till slussen, och sen fick vi vänta 45 min på en buss hem, så vi gick in på Donken och såg en lodare som moonade så mycket han ville.
Hamnade sen på en 492:a som åkte varenda jävla väg den kunde innan den åkte till värmdö, först sickla, sen björknäs, sen orminge, sen lugnet runt där uppe vid nelsonstigen och därefter till värmdö.
Tydligen fanns exakt samma linje när mamma var ung.
Jag var hemma vid halv 4, gick nu upp 8.00

Kommentarer
Postat av: Man i blå tröja

Grymt assåååå

2009-12-08 @ 12:32:20
Postat av: cc

sv Haha okej förlåt... jag får nog skärpa mig lite!!! :D



de är fan assegt att bussarna går så sällan från slussen till värmdö på natten! ska vi döda SL?

2009-12-08 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0