Eden lake

Såg filmen "Eden lake" idag.

Skräckfilm typ. Fast man blev aldrig riktigt skrämd, så det gillade jag skarpt, hatar att sitta spänd och hoppa till i en och en halv timme.
Dock var filmen i mina ögon hemsk. Alltså inte dåligt gjord, den var bra, men den var hemsk.

Ett par åker ut på en weekend till en sjö, strand, skog vid namn Eden Lake och ska tälta och ha de soft.
Men så är de ett gäng ungdomar, alla under 18 år, som håller på och stör dem och de ena leder till det andra och ungarnas hund dör. Då lackar dem och börjar jaga paret.

Och jag tycker den är så hemsk för att ungarna är så jävla äckliga, och deras föräldrar också, så när jag ser filmen vill jag själv bara ta en baseball trä och lappa till varenda en av dem och SEN springa därifrån.
Hatar att de alltid ska gömma sig istället för att bara springa i filmer. Men men, då skulle de ju inte bli någon spänning i och försig. Men om man vill vara realistisk asså..



Aja.

Såg för övrigt "Inglourious Basterds" på både julafton och juldagen, så nu dröjer det ett tag innan man ser den igen.
Nåväl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0