Disney

Alla jävla verkliga Disneyprogram eller filmer, vad fan är de för skit?
Exempel på vad jag menar är High School Musical eller Hanna Montana.

"Bra förebilder" my ass?
Programmen är ju bara skumma, larviga och Miley Cirus är fan ingen bra förebild.
Bara massa serier som visar "den amerikanska drömmen" på ett ganska-mycket-halv-fikus-aktig-sätt.
Helt orealistiska. Dramatiska.

Nästa generation kommer vara helt hjärntvättade.
Jag ser det redan nu. Barn som föddes från år 2000 och framåt föddes rätt in i TV och Dataspelsvärlden.
Jag tror jag var 6-7år när playstation 1 kom ut.
Nu är ju barnen uppvuxna med World of Warcraft och Little Big Planet.
Dem blir helt jävla knäppa.
Kolla bara på min lillebror. Tycker han är lite töntig och tänker, "aja, alla får väl vara hur dem vill, alla är unika" men så tar han hem alla sina vänner och dem är lika konstiga dem.
"Aja, han har väl gått och skaffat nördiga vänner, inge mer med det" tänker jag och glider vidare.

Till jag ser 10-11åringar på TV som är lika konstiga dem.
Så där knasig man var i 7-8årsåldern, inte 10-11.
Nåt har hänt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är hårt

2009-12-30 @ 19:16:57
Postat av: Anonym

Vem är de som alltid kommenterar sådär?

"Livet är hårt"

Vad har ni för problem då?

2009-12-30 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0