De här med luncher.

Ja stör mig något så rätt enormt på att i princip varenda restaurang ska ta 65kr för en lunch.

Anledningen att jag är irriterad ä
r för att man bara kan betala högst 60kr på vårt elevkort, så då förväntar de sig att man ska hosta upp en femma ur plånboken varje dag.
De funkar inte för mig, mynt ligger inte länge kvar i plånboken.
Därför brukar ja betala den där extra femman på mitt bankomatkort, men där drar de typ extra så pengarna rusar iväg där och nu har jag gjort av med typ 80kr som är mina egna på lunch.
Hur fan ska jag skaffa typ 20 st femmor? Segt.


Skön grej:
På tal om att växla, så berättade min kusin för mig att det var några jag kallar gänget som hade gått och växlat in 1000kr mot tusen enkronor.
Vad gjorde det sen? Jo, de gick till McDonken och la fram påsen med tusen enkroner och sa "Hej, hundra cheese tack".
Sagt och gjort, personalen började räkna pengarna och efter 20min så gav la de upp hundra cheese till gänget.
Gänget snodde en kundvagn från Ica och la ner alla cheese, sen åkte de runt och kastade ut alla cheeseburgare till folk på stan.
Och en av de filmade de här, så ja utlyser en belöning i form av ett gästbloggsilägg om någon kan hitta den filmen på typ youtube, för ja orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0