Bosses backe

Skulle åka med morsan och lämna Morgan vid sin tennismatch, och sedan åka och träna.
Men så blev det inte.
Chester ringde innan och sa: "Tjaa, ta med snowracern och kom till Bosses backe".

Sagt och gjort, snodde med mig farsans lila täckbrallor, tog Joels combimatta och åkte till Jocke.
Vi laddade och sen bar det av till backen.
Ett gäng med ungar på ca 5 år hängde där med sina föräldrar så de kändes lite knäppt. Men åka i snö har ingen åldersgräns, det är inga som helst konstigheter där inte.
Efter åken så drog vi tillbaks till Jockes cribb och strax därefter gick jag och Chester till Grantomta för att äta middag. Tog en kebab med bröd - inte värt det, så ni vet, liten som en riskaka. Akta er för den.
Därefter kom Tea och vi drog tillbaka till Jockes cribb ännu en gång, och så klippte hon Jocke och mig.
Pow!
Japp.
Burn'd!



Chester i full outfit.


Vårt häftiga hopp som inte syns för de är mörkt.



Jag som är på väg att hoppa på det häftiga hoppet.



Tea som klipper Jocke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0