Promenad

Whadup? Igår var en väldigt stressig dag för att jag bland annat glömde skåpnyckeln på morgonen, och sen glömde min väska på Donken vilket ledde till en massa springande. Inge rolig start på veckan..

Idag så knallade man inte ur sängen förrän vid 8 på morgonen för att idag vare en sån här dag man har "tisdagsaktivitet" och det fick ja senare reda på skulle leda till en lång promenad med klassen ända till Tantolundet i Hornstull där vi spelade brännboll. Mitt lag vann, (a-right) och efter det så var det lunch och jag åt vaniljpannkakorna med grädde och sylt jag gräddat dagen innan. Väldigt smaskigt måste jag säga.

Är det dags för mig att gå runt och fjolla mig och fota lite, så jag har nåt att lägga upp här på bloggen? Kommentera, annars vet ja inte.
Börjar känna mig krasslig, ojoj, tänker inte vara hemma från skolan när man precis börjat, det är bara bita ihop. Peace.

P.S se på How I met you mother på 3:an 19.oo varje dag, de är bra som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa bilder vore nice (Y) :D

2009-08-25 @ 19:52:26
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0