Konfa återträff.

(Tjaa...
Glömde skriva igår kväll men det hände inget igår så.

Idag så var de en ganska normal dag, inte mycket hände på förmiddagen, sen på eftermiddagen så gjorde ja "Thailax", det blev inge bra x)
Efter skolan så hängde jag med Jennie och Emelie, dem köpte glass och och riskaka och jag fick smaka lite :)
Sen drog ja och Jeppe till "konfa - återträffen" som var som en helt vanlig dag på Sjöliden?:P
Och jag ville inte missa "Idol" (det är ju ny jury och auditions! xD) så jag drog hem typ vid 19 fast det skulle slutat 21, så tekniskt sätt kom jag dit och åt, tackade för maten och drog:P
Men men, nu blire som sagt Idol, sen "Heroes" och sen kanske nåt mer, hade bra, tjaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0