Ny vecka

Tjaaa, kommentera mer, det är fan inte så jobbigt?:)

Filmrecension av en film jag såg idag, "Max Payne"
Filmen handlar om nån snut som spelas av `Mark Wahlberg´, (han i Shooter) som är en polis vars fru och barn blivit mördade.
Så typ dör hans partner också så ska han försöka hitta mördaren som dödade dem och spåren leder till nåt knark som gör att man typ ser demoner och vill ta livet av sig...
Filmen var inge vidare tycker jag, den saknade typ "röd tråd" och var allmänt tråkig men om ni gillar typ "Fantasy" eller vad nu demonskit klassas in som så kan ni ju alltid se den :P

Sökte in till Lucia tåget idag, förra året gjorde jag det med och då behövde jag sjunga samma låt typ 5 gånger innan jag blev intagen, det här året sjöng jag bara en gång, det lät förjävligt men jag kom med , så det är najs, nu kommer jag missa massa tråkiga lektioner (:
 Slutade en lektion tidigare idag, drog hem, tränade, kollade på två avsnitt av "That 70s show", såg den där filmen ja snackade om, sen typ chilla jag vid datorn, kollade tv och pluggade till musik läxförhöret ja har tills immorn.

PLURAL IS BACK IN TOWN!

Kommentarer
Postat av: jb

svartrock

2008-11-18 @ 20:11:00
Postat av: .

vitrock

2008-11-18 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0