Mitten av veckan

Tjaaa, glömde skriva igår, så här kommer lite smått om det.
 
Onsdag:
Ja då vare that 70's show hela dagen, alltså 70-tals dag i skolan.
Jag var typ utklädd till Starsky i "Starsky and Hutch" för jag typ hade krull, pilotbrillor, skinnväst och sånt där.
Men själva dagen var ganska seg, hade massa håltimmar för att 70tals filmerna vi skulle se laggade, det roliga med dagen var försoig kareoken där jag, Jeppe och Tomas, kallade svartrockarna skrek loss :)
Sen körde vi en gång till, då vare ´Svartrockarna feat. Skrållan och Jennie.´ ;D
Sen vare lite tips promenad, musik kryss och lite sånt men sen tillslut så slutade vi...
Åkte hem och kollade massa Andra avenyn avsnitt på datorn och sen typ Scrubs senare på kvällen.

Torsdag: Började dagen med typ lästimme, började på nån ny bok som tydligen var en klassiker och hette "Of mice and people" som verkade sådär halvskum, men ändå.
Sen kollade vi lite på "Save Private Ryan", sen vare idrott, då körde vi typ nåt slags aerobics och yoga, sen lite bugg :P
Lunch, sen drog vi iväg till Gymnasiemässan i Älvsjö, där det var sjukt mycket människor och jag gick bara runt och följde efter andra, ville inte bli vilse x)
Sen så köpte jag en glass och så åkte vi hem.
Nu blire tråk tråk hemma, hare najs, TJAPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0