Jävla skit!

Tja på er, nu ska jag som ni önskade börja skriva lite tidigare på dagarna, varsågod..

Dagen började med att vi dansade med 9a2, och asså shit, det var nästan ingen i deras klass som kunde dansa, hah x)
Sen så vare då skolfoto, och det var ganska osäriöst om du frågar mig, lite hursomhelst med placeringarna och jag tror jag såg hög ut på kortet men aja (;
Sen hade ja idrott, det var ganska nice, massa typ lekar och sånt, fast jag var trött så det var lite segt.
 Därefter när jag har bytt om och grejer så märker jag att NÅN JÄVEL HAR SNOTT MIN MOBIL!?
Så jag ringde mamma och så fick hon den typ spärrad, nu kommer jag få nån jävla skitmobil liksom -.-'
Sen vare lunch men jag var så jäkla förbannad så jag åt inget utan drog ner med i princip hela klassen till Konsum och köpte godis, vi skulle ju liksom vara tjockisar på spexet eller "Skojfotot" som de stod i schemat.
 Jag var fortfarande arg så spexfotot var jag inte så "på" att göra så det blev ganska tråkigt för min del, och det är jag också arg över nu -.-'
Sen kom typ några från Korpen och snacka om att bli ledare men nääeh tack.
Sen så lirade jag pingis med Filip och Kahnan och då missade jag klassrådet för dem startade det tidigare, ännu en grej att vara sur över >.<

När jag kom hem pluggade jag inför NO provet immorn, sen såg jag på "Mamma Mia!" med morsan men jag har inge vidare intresse för musikaler och dem sjöng allmänt dåligt så den får typ 2/5 toasters.

Nu ska jag typ plugga lite mer NO, käka, kolla tv och allt det där, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0