Helgen

Yo fuckers ;D
Helgen var trisst som fasen, låg bara och typ kollade film på lördagen och slappa, har inte för mig att det hände nåt då alls..
söndagen så typ tränade jag en massa, sen kollade jag den tunga filmen "Fight club" jag rekommenderar, och på tal om filmer har jag kommit på mitt drömyrke - filmrecensent. :O
Sen drog jag till Jocke och typ jamma, vi lirade lite blandat med musik, sen så typ provade vi spela in vår nya låt, ska fortsätta med den nästa vecka, det blev lite najs (;
Sen drog jag hem och kollade på "Scream 3" med brorsorna, lite läskigt....
Tränade lite mer och sen kollade jag "Andra avenyn", till följd av "Erik & Mackan - snygga och smärta" och dem två tjockisarna ville se ut som Brad Pitt i fight club och ska lyckas med det på en sommar, fett intressant;D
Till sist så kollade jag på komedin "Fauilure to launch" (Hemma bäst) men den var fan inte så bra..

Hörni, kommentera  nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0