Alright..

Är det nån som tycker det är lite irriterande att jag oftast skriver mina inlägg på kvällarna så ni inte hinner läsa dem förrän nästa dag? Kommentera isf! ;)

Musiklektionen var inställd på förmiddagen så det en massa pingisspelande med typ Kahnan och Morres kompis Eddie. (Jag vann!)
Sen vare ju lunch men det var fisk så jag tog bara ett glas med mjölk och ett tuggummi, sen gick jag ut med grabbarna och hade ett mindre snöbolls krig, men så kom Roffe och sa att vi fick förflytta oss från A,Bs entré så vi gjorde det och gick till "mellangården" där jag, Pontus och Kevin lekte stunt och gjorde volter, då blev man fett blöt ;D
Sen vare typ tråk engelska och därefter idrott, så fick jag reda på vad jag kommer få för betyg till Julen, VG - vad fan, jag klarar ju allt man ska göra och är fairplay + att jag fick MVG på min idrottslektion, jäkla Tony -.-'
Sen hände inte mer hemma än vanligt, såg på en film och här kommer en recension av den;

"Tomten är far till alla barnen": handlar om att en stor familj ska fira en jul tillsammans men så äre fett komplicerat med massa ex och otrogenheter och grejer, filmen är en komedi och den är jäkligt skön, den rekomenderar jag lätt om man vill skratta lite ;D
Filmen får 4/5 toasters, kanonkul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mja, börja skriv när du kommer hem från skolan istället.

2008-11-26 @ 20:01:16
Postat av: Anonym

ja de e lagom irreterande...

2008-11-27 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0