Onsdag...är de va?

Tja på er!

Ännu en dag på Sjöliden, de är as nice faktist, precis som skolan på sommarlovet, gå upp tidigt, typ 9 och sluta 16....eller inte?:P

Idag var de nice ändå för de var tacos till mat, men de tog slut så jag blev inte mätt?:P
Sen var de sångstund, jag, Jeppe och Davidsson sjöng "mördar - anders" så de bara var vi som hördes, fät kul:)

Efter själva konfirmationen idag så stod jag, Jonas, Fredrika och Mia-Lie utanför sjöliden i typ en timme och gjorde...ingenting!:O
Så då drog vi till en strand i närheten och gjorde...Ingenting!:O:O
Så då drog vi till Jeppe, och där, där gjorde vi.....INGENTING!
Men då! Då drog vi till hemmesta och jag köpte tre marabou choklad kakor och så käkade vi jordgubbar, det var gott:)

Sen har det inte hänt mkt mer, så jag skriver nåt nytt immorn, tjaa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0