Första inlägget..!:O

Tja på er...efter ett riktigt hårt verbalt (asså att man snackar) slagsmål så blev jag övertalad att starta den här bloggen. 

Idag så vaknade jag mkt senare än vad jag brukar vakna, nu börjar sommarlovet på riktigt, fett skönt.
Jag gick upp och åt lunch, sen drog jag och lirade mini golf med Jeppe och Danne på siggesta.

Här är poängen:
Danne....39 P
Jeppe.....47 P
Jag..........65 p xD

Sen drog vi till Boman och typ kolla på när han smått meckade med sin moppe, sen drog vi till Shell och jag köpte en Magnum java (fett god, prova den!) Efter det åkte jag hem och satte mig och kolla på en film, och nu sitter jag här oc lodar framför datorn.

Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Cicicifnissi

Hej på dig Scrub :D:D:D

2008-06-25 @ 22:40:31
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0