Ehm, måndag.

Tja på er.
Idag fick man knalla upp ur sängen fett tidigt, skulle vara nere vid sjöliden redan kl. 9.00 xP
Jag går på konfirmation och måste därför hänga på sjöliden:P

Väl på sjöliden så typ...gjorde vi som vanligt massa leker, men så körde vi även kanot - det sög:P
Efter  sjöliden så körde jag hem Fredrika till stekvik och körde sen vidare hemåt då jag möter Jocke, Gabbe och Niklas!:O Så då drog jag och badade med dem, faktist ganska varmt, ty 19-20 grader:O
Där vi badade, en sjö i skeppdalström, var de ett "block frigolit" som vi hoppade på bryggan från, skitkul x)

Efter det drog vi hem till Jocke och vår nya replokal, as nice!:O
Där satt vi bara mest och ja..satt.
Sen drog jag hem och satte mig vid datorn, hejDåPåEr! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0