Tisdagen den 1 Juli.

Tja på er.
I det förra inlägget skrev jag i slutet att jag skulle iväg och lira fotboll, men de blev inte så för ja inte orkade.... Då blev Jeppe jättesur, förlåt för det.

Idag var de såklart Sjöliden en gång till, de slutar på lördag, så de är inte mkt kvar :D (skönt!)
Man skulle ha värsta packningen med sig idag för vi ska övernatta på Sjöliden ons-tors och sen tors-fre.
Därför åkte jag bil istället för moppe och när jag kom fram var de bara att gå in i kapellet på en gång.
Samma som alltid, lite böner och psalmer och sen var de dags för att repa på "föreställningen" vi ska ha på själva Konfirmationen.....det blir nice! :D

Ehm, sen var de lunch, pasta med köttfärsås, de va gott:)
Sen var de ännu mer repition till föreställningen och därefter dagens tävling :O

Tävlingen gick ut på att 3 st i laget skulle vara fastbunda i fötterna i ett rep, en skulle ha ögonbindel och då vare blind, och att jag skulle bära en "förlamad" person och gå runt med en kanna med vatten utan att spilla nåt.
Och så var de då banan som typ var balansgång, tunnlar, man ska rulla på gräset, springa baklänges osv.

Sen efter det hann vi inte med nån sovstund så vi slutade bara, de var FETT skönt:)

Nu har jag inge mer att skriva, ha de nice, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0