Solen lyser än...

Tjaaaa!
Idag så var det så där nice igen när solen lyste och det inte var några som helst moln :D
 Så idag åkte jag och resten av familjen till "Ålbadet" och satte oss på en gång och käkade lite ostkaka (fett gott! ) sen stekte och badade vi där typ hela dagen, jag hade egentligen ingen att bada med men jag badade med Morre och hans små vänner, det dög. (:
Sen åkte vi hem och jag han bara sätta mig i soffan innan Jeppe ringde och sa att det var bad vid Kroksjön; Hopptornen.
Så då drog jag dit med moppen och badade där med Jeppe och Matte, så var det några fjortisar där också...
 Vi hade de skojj, tog bland annat upp en liten rushkana upp på hopptornen och åkte från dem xD
Sen så näckade vi lite också, så kom de några pensionärar...men vafan :P
Aja, det var allt för idag, nu ska jag typ kolla på tv eller nåt, tjo!

Kommentarer
Postat av: cicci

rutschkana-videosarna e nice:D

2008-07-25 @ 22:31:17
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: hubbe

aah ;D

2008-07-27 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0